Po co mi fanpage?

„Mam stronę internetową i to mi wystarcza. Moi klienci wiedzą jak do mnie dotrzeć. Daje im ulotki i wizytówki”- słyszę od mojego rozmówcy, właściciela średniej firmy. „Założyłam fanpage, ale nie mam do tego głowy. Od czasu do czasu wrzucę jakiś wpis, ale i bez tego mam klientów”- dodaje moja rozmówczyni, kobieta prowadząca jednoosobowy biznes. Czy reklama jest skuteczna, jeśli w sieci o nas głucho, a Facebook’owa wyszukiwarka milczy widząc nazwę naszej firmy?

 

Find us on a Facebook

Darmowa reklama

Bardzo dobrze, że masz stronę internetową i rozdajesz wizytówki. W końcu to oczywiste, że chcesz, aby ludzie mieli do Ciebie kontakt. Zatem dlaczego próbujesz pozbawić się możliwości rozmowy z nimi? Dlaczego nie pozwolisz im się poznać? Samodzielne założenie fanpage i publikowanie treści nic nie kosztuje. Oczywiście dodatkowa reklama na Facebook’u, to już kwestia płatna, ale nie brnijmy aż tak daleko…

Czym jest fanpage?

Fanpage to nowoczesna wizytówka. Jest to strona gromadząca odbiorców i fanów firm, osób, marek, wydarzeń itp. Fanpage możemy stworzyć za pośrednictwem Facebook’a, który współcześnie stanowi jeden z łatwiejszych kanałów komunikacji z klientem. Z portalu społecznościowego, jakim jest Facebook, korzysta już ponad 13 milionów Polaków. Zatem na pewno są tam też Twoi klienci, trzeba ich tylko znaleźć.
Sandra Szwedzińska-Kowalska
dziennikarz, socjolog, specjalista ds. mediów społecznościowych, komunikacji i marketingu

Dodaj komentarz

Or

Twój adres email nie zostanie opublikowany.