5 pomysłów na to, jak zwiększyć liczbę osób odwiedzających stronę internetową

Nowoczesna strona internetowa jest żywa. Publikowane na niej treści muszą być aktualne i ciekawe. Jeśli umożliwimy odbiorcom łatwy dostęp do naszej domeny oraz zapewnimy im wartościowy content, to na pewno będą chętniej na nią zaglądać. Nie ma w 100 % skutecznej metody na wzrost liczby odbiorców, ale za to podejmując różnego rodzaju działania można zwiększyć ruch na stronie.

5 RAD JAK ZWIĘKSZYĆ LICZBĘ UŻYTKOWNIKÓW

1. Aktualizuj stronę i wzbogacaj ją ciekawymi treściami.

Bardzo ważne jest, aby na Twojej stronie znalazły się informacje, które zaciekawią odbiorców. Jeśli np. jesteś fryzjerem to poza cennikiem i oferowanymi usługami zamieszczaj regularnie porady dotyczące włosów, trendy w strzyżeniach itp. Strony z wartościowymi treściami są chętniej czytane oraz lepiej oceniane przez przeglądarki.

2. Połącz stronę internetową z Facebookiem.

Bardzo duża liczba osób odwiedzających fanpage zajrzy również na stronę internetową. Zadbaj o to, aby w postach pojawiały się linki kierujące do Twojej witryny. Na stornie zamieść przyciski przenoszące do Facebooka. Daj możliwość udostępniania treści za pomocą FB.

3. Informuj odbiorców o nowościach i zmianach za pomocą e-maili.

Wysyłaj maile zachęcające do odwiedzenia Twoje strony oraz fanpage. Przesyłaj informacje dotyczące nowych produktów. Dbaj, aby Twoi klienci byli na bieżąco z nowościami.

4. Zamieszczaj linki do swojej strony na innych witrynach.

Poszukaj miejsc, w których toczy się dyskusja dotycząca poruszanych przez Ciebie tematów. Udzielaj porad w dziedzinie, którą się zajmujesz. Zamieszaj linki do swojej strony i zachęcaj do jej odwiedzenia.

5. Zwracaj uwagę na słowa kluczowe i nagłówki tekstów.

Pisz tak, aby czytelnicy chcieli czytać zamieszczane przez Ciebie teksty. Wyposaż treści na stronie w odpowiednie słowa kluczowe. Zadbaj, aby były one atrakcyjne zarówno dla czytelników, jak i dla wyszukiwarek.

Sandra Szwedzińska-Kowalska
dziennikarz, socjolog, specjalista ds. mediów społecznościowych, komunikacji i marketingu

Dodaj komentarz

Or

Twój adres email nie zostanie opublikowany.